سلامت و سبک زندگی

سلامت و سبک زندگی

سلامت و سبک زندگی

سلامت و سبک زندگی

شکل رگ‌های خونی پروستات بر سلامت آن تأثیر دارد

بهتر است آقایان بدانند که شکل رگ‌های خونی در پروستاتتان بر سلامت آن تأثیر دارد. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که پیاده‌روی روزانه، از شما در برابر سرطان پروستات محافظت می‌کند. سلامتیسم بهتر است آقایان بدانند که شکل رگ‌های خونی در پروستاتتان بر سلامت آن تأثیر دارد.

محققان به این نتیجه رسیده‌اند که پیاده‌روی روزانه، از شما در برابر سرطان پروستات محافظت می‌کند. زیرا نتایج تحقیقات گذشته نشان داده است که افرادی که پروستات آن‌ها دارای رگ‌های خونی مرتبی است، کمتر دچار سرطان پروستات می‌شوند و پیاده‌روی این امکان را فراهم می‌کند که رگ‌ها به طور مرتب کنار یکدیگر قرار بگیرند و دچار پیچیدگی نشوند و سلامت آنها کمتر به خط بیفتد.

طی آزمایشاتی که در این زمینه صورت گرفت، دانشمندان دریافتند که از بین ۵۰۰ مردی که تومور سرطانی پروستات داشتند، افرادی که حدود ۱۳ تا ۱۸ دقیقه در روز، با سرعت ۵ تا ۷ کیلومتر در ساعت راه می‌روند، کمتر با تومور بدخیم پروستات روبه‌رو می‌شوند.

به گفته دکتر وان بلاریگان، ساز و کار ورزش، می‌تواند برای مردانی که به سرطان پروستات مبتلا هستند نیز مفید باشد. گرچه اطلاعات به دست آمده از انتخاب تصادفی نمونه‌ها نشان می‌دهد که نیاز به بررسی و کنترل سبک زندگی افراد است تا بتوان نتیجه گرفت که ورزش باعث منظم شدن رگ‌های خونی در پروستات افراد می‌شود